سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در فراگیریش پرهیزگاری نورزد، خداوند به یکی از این سه چیزمبتلایش می کند : یا او را در جوانی بمیراند یا وی را در روستاها بیفکند و یا به خدمت پادشاه مبتلا گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :3
کل بازدید :16167
تعداد کل یاداشته ها : 16
103/2/1
3:37 ع

به نام خدا

این انتخاباتی هر چی بود برای من یک تجربه خوب به همراه داشت.

چاه مکن بهر کسی ....

این انتخابات با کاندیداتوری 4 نامزد اصلی پا به مرحله جدیدی گذاشت . اما آنچه که در این بین بر جذابیت ها افزوده بود تبلیغات خاصی بود که هر نامزد شروع نموده بود.

انواع تبلیغات ، از زمان های قبل از شروع تبلیغات...

موج تبلیغات خاص بود و همه شعارها در یک مرکزیت متمرکز بود . تقریبا همه شعارها شبیه به هم بود . حرفهای مردم بود و خواسته های ملی و البته گهگاه بلند پروازانه هم می شد. اما اینها را که همه دیدیم و شنیدیم . من بحث شاید جدیدی که می خواهم مطرح کنم در خصوص بعضی فعالیتهای خاص ود که صورت گرفت.

چرا موج سبز برنده ریاست جمهوری نشد؟؟؟؟؟

دلیل را بدون اینکه بخواهم جانب گرایانه عمل کنم با توجه به آنچه که مشاهده نمودم بیان می کنم.

مسلما همه دیدیم که موجی از اتهام بر سر آقای احمدی نژاد وارد شد که این از طرف همه کاندیداها بود. و البته بسیار هم تاثیر داشت لااقل رای زیادی از ایشان را کاست و ما این را به خوبی شاهد بودیم. در اوایل تاثیر بسزایی داشت. رای زیادی از ایشان را کاست بالاخره 3 بار که به یکی بگویی دروغگو ، مردم شک خواهند کرد که .....

اما جبهه گیری آقای احمدی نژاد ، برام خیلی جالب بود . این یک ریسک بزرگ بود. ایشان چند ماه و شاید بیشتر حرفی نزد تا اینکه تبلیغات خود را در یک شب و در اواخر روزهای مانده به پایان تبلیغات به اوج رساند و همه را شوکه کرد.

آری ماه ها بود که موج تبلیغات علیه او بود و در یک شب...

این همان بحث چاه مکن بهر کسی .... است که گفتم تجربه خوب من.

همیشه بدانیم که هر برنامه ریزی خاصی که داشته باشیم با همه بلند نظری ، ممکن است طرف مقابل ما چیزی در مشت داشته باشد که ما از آن بی اطلاعیم.

آقایان دیگر احمدی نژاد را یک سد بزرگ در مقابل خود می دیدند که طبیعی هم بود آمار و نظرسنجی ها نیز اینجور نشان می داد. باید از او عبور می کردند. ولی روش چی بود؟

اتهام

هرچند با دلیل و مدرک اتهامات و جوابیه ها بیان می شد که کار نداریم کدام طرف مستدل بود و درست.

اما این اتهام ها برای شکستن سد احمدی نژاد بود سدی که برای عبور از آن تصمیم بر تخریب و ضربه زدن به آن نمودند. در حالی که قبل از اینکه ضربه آخر را بزنند این خود احمدی نژاد بود که ضربه آخر را زد و با این ریسک بزرگ همه آنها که در حال تخریب سد بودند را غرق کرد هر چند خود نیز در آستانه غرق شدن قرار گرفت ولی صلاح در آن دید که حداقل یک باب جدیدی را بگشاید و آن ...

 


88/3/27::: 11:4 ص
نظر()